Veel gestelde vragen mbt huren bij BoBo
Algemeen
De chauffeurs rijden op zaterdag wel tot 17:00.
Wij zitten gevestigd in Rotterdam op industrie terrein Schiebroek.
Vanuit hier leveren wij onze goederen.
Nee. zodra u een bestelling plaatst via het internet krijgt u van 1 van onze medewerkers nog een persoonlijke offerte toegestuurd waar een eventuele borg of korting op vermeld staat.
Deze offerte is geheel vrijblijvend.
Wij vragen altijd in de mail om uw akkoord.
Zonder uw akkoord worden er geen goederen geleverd.
Ja. Als u de goederen bij ons komt afhalen vragen wij om een kopie ( zonder bsn nummer) van uw legitimatie bewijs.
Als u deze niet bij u heeft maken wij zelf een kopie , waarbij wij de belangrijkste gegevens weghalen.
Zonder uw legitimatie bewijs kunnen wij geen goederen meegeven.
Bezorgen / afhalen
Standaard bezorgd Bobo Verhuur van maandag t/m zaterdag tussen 8.00 en 17.00 uur.
Ook buiten deze tijden is bezorging mogelijk, maar dan gelden aangepaste tarieven.
Wilt u weten wat deze kosten zijn neem dan gerust contact met ons op.
Onze planner zal zo veel als mogelijk proberen deze voorkeurstijd na te komen. Het is echter geen garantie dat aan uw voorkeur voldaan kan worden.
De werkdag voor levering tussen 15:00 en 17:00 kunnen wij een verwachte aankomsttijd geven.
U kunt daarvoor bellen naar telefoonnummer 010-4222913.
Wilt u van te voren een specifieke tijd afspreken dan kan dit.
Wel vragen wij hiervoor een toeslag van € 25,00 ex btw voor het rijden specifieke tijd.
Er staat dan gegarandeerd een auto binnen dat tijdsvak bij u.
Als u de goederen niet tijdig heeft afbesteld of deze niet komt ophalen ( ongeacht de reden) terwijl deze wel voor u gereserveerd staan zijn wij genoodzaakt u de factuur de sturen van de gereserveerde goederen.
Wij rekenen dan 100% annuleringskosten.
Het vervoer van de huurgoederen mag alleen geschieden met gesloten, droge en reukvrije voertuigen.
Apparatuur moet altijd staande vervoerd worden. Zorg voor de juiste materialen om de producten vaste zetten en te beschermen.
Op en afhaal tijden staan op de offerte / bevestiging vermeld
De betaling is contant of per pin als u de goederen komt afhalen. Vergeet ook een kopie van uw legitimatie niet ( zonder bsn nummer).
Zonder een kopie kunnen wij geen goederen meegeven.
Als u pint vragen wij u om uw rekeningnummer met IBAN zodat wij de borg terug kunnen storten na het controleren van de goederen. Het zou voor ons erg fijn zijn als u deze vooraf al heeft opgezocht en gecontroleerd heeft of deze klopt, zodat u deze direct kunt noteren bij het ophalen van de goederen.
Op en terug breng tijden staan op de verhuurbon vermeld
Brengt u de goederen later terug dan op uw bon staat , dan zitten hier extra kosten aan verbonden.
De betaling is contant of per pin bij levering tenzij anders is overeen gekomen.
Als u een borg heeft betaald dan ontvangt u deze contant retour bij het ophalen van de goederen, in een aantal gevallen (zoals bij huur van springkussen, apparatuur, grote partijen of levering in een zaal) vragen wij u om uw rekeningnummer met IBAN zodat wij de borg terug kunnen storten na het controleren van de goederen.
Het zou voor ons erg fijn zijn als u deze vooraf al heeft opgezocht en gecontroleerd heeft of deze klopt, zodat u deze direct kunt noteren bij het ophalen van de goederen.
Het bezorgen en retour halen van de verhuurde goederen wordt gepland tussen 08.00 en 17.00 uur. ( tenzij anders is overeen gekomen)
U kunt een dag van te voren tussen 15:00 en 17:00 contact met ons opnemen om te informeren hoe laat de chauffeur bij u is.
Voor levering of het ophalen op maandag kunt tot zondag voor 8:00 in de ochtend mailen naar planning@boboverhuur.nl, dan krijgt u tussen 9 en 10:00 het tijdsvak gemaild, anders kunt u op maandag vanaf 8:00 telefonisch informeren hoe laat we er zijn.
De planning is dan gemaakt, de wagens zijn dan geladen er kan dan niets meer geschoven worden.
( U kunt dus niet zelf aangeven hoe laat wij kunnen komen)
Indien u niet aanwezig bent bij het bezorgen / ophalen van de goederen dient u contact met ons op te nemen voor een andere bezorg ( indien mogelijk) / ophaal afspraak.
Wij zijn wel genoodzaakt om hier extra transportkosten voor te berekenen.
De emballage blijft bij de gehuurde goederen.
De goederen dienen op de ophaaldag vanaf 8.00 uur gesorteerd, gereinigd, geordend en gestapeld op de rolcontainers gereed staan op de begane grond.( Als wij de materialen op en afbouwen geld dat niet voor deze artikelen)
Over de producten
Als u de artikelen voor een langere periode nodig heeft, dan adviseren wij u om contact met ons op te nemen via de telefoon of per mail.
Wij zullen u dan een offerte toe sturen met daarin de prijs voor de langere periode.
Wij passen de prijzen dan aan.
Wij rekenen geen reinigingskosten en doen gratis de afwas bij al het servies, bestek en glaswerk!
Wel verwachten wij dat de materialen gesorteerd retour en ontdaan van etensresten (veegschoon) worden ingeleverd.
Indien dit niet het geval is rekenen wij een schoonmaaktoeslag van € 0,05 per artikel.
Het linnen mag vuil doch droog worden ingeleverd.
Als het nat is geweest goed uit hangen en laten drogen.
Brandgaatjes, kaarsvet, schimmel, stift of andere vlekken die er niet uit gaan word gerekend als schade.
Wel zitten hier extra kosten aan verbonden.
Deze kosten verschillen per bestelling en grootte van de op en afbouw werkzaamheden.
Als een offerte aanvraagt waarin u vermeld dat het op en afgebouwd dient te worden dan wordt de prijs vermeld in de offerte.
LET OP!!! Eventuele schade tijdens het op/ af bouwen van de goederen zijn voor uw eigen rekening.
Bobo Verhuur is niet aansprakelijk voor welke schade dan ook.
Ja, u bent zelf verantwoordelijk voor schade.
U bent aansprakelijk voor verlies, diefstal, beschadiging of andere zaken die geburen tijdens de gehele huurperiode.
En u zult ook de huurgoederen of onderdelen daarvan tegen vervangingswaarden dienen te vergoeden.
Administratie / Financieel
De bezorgkosten verschillen per regio.
Als u een bestelling plaatst dan kunt u uw postcode invullen en dan komen de transportkosten naar boven.
Wilt u de hoogte van de transportkosten voor de reservering weten dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Wij rekenen voor het bezorgen en ophalen maar 1 rit prijs.
Ja, iedere klant bij Bobo verhuur dient een borg te betalen.De borg wordt in de offerte persoonlijk naar u toegestuurd.
De hoogte van borg verschilt namelijk per bestelling en product.
Als de chauffeur komt leveren dient u contant of per pin te betalen.
Uiteraard kunt u het ook van te voren over maken als u hiervoor kiest sturen wij u onze bankgegevens toe.
Als u de goederen zelf komt afhalen dan kunt u contant betalen maar ook pinnen.
LET OP!!! Als u pint dient u wel uw rekeningnummer inclusief IBAN nummer door te geven anders kunnen wij de borg niet terug storten.
De administratiekosten zijn € 4,95 ex btw.