• Enorm assortiment
  • Afhalen & Bezorgen
  • Alle artikelen op voorraad
  • Professioneel advies
  • Huren tegen lage Prijzen

Veelgestelde vragen

Ik wil graag artikelen voor een langere periode huren kan dit?

Ja hoor dat kan zeker.
Als u de artikelen voor een langere periode nodig heeft, dan adviseren wij u om contact met ons op te nemen via de telefoon of per mail.
Wij zullen u dan een offerte toe sturen met daarin de prijs voor de langere periode.
Wij passen de prijzen dan aan.

Wat zijn de openingstijden van Bobo Verhuur?

Wij zijn geopend maandag tot en met vrijdag 08.00 – 17.00 en op zaterdag van 09.00 – 12.00.

Heeft Bobo Verhuur meerdere filialen?

Bobo Verhuur heeft 1 filiaal.
Wij zitten gevestigd in Rotterdam op industrie terrein Schiebroek.
Vanuit hier leveren wij onze goederen.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

De prijzen zijn exclusief btw. Let op, de prijzen zijn op basis van huren per 3 dagen dag, per stuk. Als u de goederen een langere tijd nodig heeft dan maken wij een aparte prijs voor u. 

Kan ik een voorkeurstijd aangeven voor bezorgen?

Bij opgave van uw order kunt u een voorkeurstijd voor bezorging aangeven.

Onze planner zal zo veel als mogelijk proberen deze voorkeurstijd na te komen. Het is echter geen garantie dat aan uw voorkeur voldaan kan worden. De werkdag voor levering tussen 15:00 en 17:00 kunnen wij een verwachte aankomsttijd geven. U kunt daarvoor bellen naar telefoonnummer 010-4222913.

Moet het servies en de glazen schoon retour?

Het gehuurde servies, glazen en bestek dienen weer schoon te worden ingeleverd.

U kunt er uiteraard ook voor kiezen om het vuil in te leveren.

Wel vragen wij hiervoor € 0,04 ex btw per item.

Als u de goederen vuil inlevert verzoeken wij u wel vriendelijk om de glazen leeg in de kratten te zetten en de borden zonder etensresten weer terug te plaatsten.
Indien dit niet gebeurt zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen.

Moet het linnen weer gewassen worden ingeleverd.?

Het tafellinnen mag vuil worden ingeleverd,

Wel dient het droog te zijn.

Als er iets overheen valt graag het linnen even uit laten hangen en goed laten drogen om schimmel te voorkomen.

Zodra er schimmel in het linnen zit moeten wij het als schade aan u door berekenen.

Wat zijn de bezorgkosten.?

De bezorgkosten verschillen per regio.

als u een bestelling plaatst dan kunt u uw postcode invullen en dan komen de transportkosten naar boven.

Wilt u de hoogte van de transportkosten voor de reservering weten dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Wij rekenen voor het bezorgen en ophalen maar 1 rit prijs.

Is een reservering gelijk bindend.?

Nee. zodra u een bestelling plaatst via het internet krijgt u van 1 van onze medewerkers nog een persoonlijke offerte toegestuurd waar een eventuele borg of korting op vermeld staat.

Deze offerte is geheel vrijblijvend.

Wij vragen altijd in de mail om uw akkoord.

Zonder uw akkoord worden er geen goederen geleverd.

Ben ik aansprakelijk voor schade?

Ja, u bent zelf verantwoordelijk voor schade.

U bent aansprakelijk voor verlies, diefstal, beschadiging of andere zaken die geburen tijdens de gehele huurperiode.

En u zult ook de huurgoederen of onderdelen daarvan tegen vervangingswaarden dienen te vergoeden.

Moet ik een borg betalen?

Ja, iedere klant bij Bobo verhuur dient een borg te betalen.

De borg wordt in de offerte persoonlijk naar u toegestuurd.

De hoogte van borg verschilt namelijk per bestelling en product.

Hoe moet ik betalen?

Als de chauffeur komt leveren dient u contant te betalen.

Uiteraard kunt u het ook van te voren over maken als u hiervoor kiest sturen wij u onze bankgegevens toe.

Als u de goederen zelf komt afhalen dan kunt u contant betalen maar ook pinnen.

LET OP!!! Als u pint dient u wel uw rekeningnummer inclusief IBAN nummer door te geven anders kunnen wij de borg niet terug storten.

Moet ik mij kunnen legitimeren?

Ja. Als u de goederen bij ons komt afhalen vragen wij om uw legitimatie bewijs.

Wij maken hier een kopie van.

Zonder uw legitimatie bewijs kunnen wij geen goederen meegeven.

Wat zijn de standaard bezorgtijden van Bobo Verhuur?

Standaard bezorgd Bobo Verhuur van maandag t/m zaterdag tussen 8.00 en 17.00 uur. Ook buiten deze tijden is bezorging mogelijk, maar dan gelden aangepaste tarieven.
Wilt u weten wat deze kosten zijn neem dan gerust contact met ons op.

Zetten jullie ook goederen neer (bijvoorbeeld een Tent of een podium)?

Ja, dit doen wij ook.
Wel zitten hier extra kosten aan verbonden.
Deze kosten verschillen per bestelling en grootte van de op en afbouw werkzaamheden.
Als een offerte aanvraagt waarin u vermeld dat het op en afgebouwd dient te worden dan wordt de prijs vermeld in de offerte.
LET OP!!! Eventuele schade tijdens het op/ af bouwen van de goederen zijn voor uw eigen rekening.
Bobo Verhuur is niet aansprakelijk voor welke schade dan ook.

Moet ik administratiekosten betalen?

U betaald alleen administratiekosten op het moment dat de factuurgegevens niet kloppen en wij deze moeten veranderen / aanpassen (maar alleen als u reeds akkoord heeft gegeven op de orderbevestiging of als wij het meerdere keren moeten veranderen) en als wij u een factuur toe moeten sturen terwijl dit niet afgesproken was.

De administratiekosten zijn € 4,95 ex btw.

De bezorgkosten worden niet berekend bij mijn postcode

Worden de bezorgkosten niet berekend bij uw ingevulde postcode? Neem dan even contact met ons op zodat wij u de bezorgkosten kunnen vertellen.

Ik wil een springkussen zelf afhalen kan dit?

Ja hoor, dit is zeker mogelijk.
Wel heeft u hiervoor een busje of aanhangwagen nodig i.v.m. het formaat van het springkussen.

Ik wil een tent zelf komen halen kan dit?

Ja hoor, dit is zeker mogelijk. Let WEL! De tenten mogen alleen staand vervoerd worden i.v.m. eventuele transport schade.
U heeft dus een hoge bus nodig waar de tent in kan staan.